لباس ورزشی ویژه شتر

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 18 / 10 / 1393

اگر لباس های ورزشی با کیفیت می توانند در نحوه ورزش کردن و قابلیت های انسان تاثیر گذار باشند، پس حتما می توانند تاثیر مثبتی هم روی شتر داشته باشند. این دقیقا طرز فکر افرادی است که به تازگی دست به تولید لباس ورزشی برای شترها زده اند.
چندی پیش، یک شرکت تولید وسایل لوکس به نام "الشبله" در امارات لباس های ورزشی مخصوص شتر را معرفی کرد که در کمال تعجب با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی مردم این کشور روبرو شده است.

لباس ورزشی ویژه شتران مسابقه


این نکته صحیح است که پوشیدن اینگونه لباس ها توسط اسب می تواند در کیفیت مسابقه آن تاثیر بگذارد، اما رئیس شرکت الشبله اعتقاد دارد که شترها نیز باید احترام خاصی داشته باشند و از بهترین وسایل استفاده کنند.
طبق آنچه در کاتالوگ این محصول نوشته شده است، جنس آن بسیار نازک و نرم است. همچنین پوشیدنش می تواند گردش خون شتر را بهبود بخشیده و آن را آماده پیمودن مسافت های طولانی کند.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

 

 


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: از نگاه دوربین، از گوشه و کنار جهان، دنیای حیوانات، ،
:: برچسب‌ها: تصویر, شتر, camel, لباس ورزشی,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!